Blogia
1111perros

Wersja 5.15.9 Farm Heroes Saga pełna usterka najnowszej wersji online

Farm Heroes Saga cheats 5.15.9 ver

 

 

 

  • twórca = Król
  • Rozmiar = 227,45 mb
  • Zakupy = pakiet S sztabek złota
  • 2014-01-02
  • Zacząłem grać w tę grę lata temu, kiedy FB był zupełnie nowy, podobało mi się, ale byłbym tak sfrustrowany tym, jak ciężko było to jeszcze nudne, więc zatrzymałem się na długo. Niedawno otworzył go niebieski i wow byłem zdumiony jak bardzo to się poprawiło !! Wszystko jest lepsze i o wiele bardziej zabawne, nie jest zbyt trudne, że tracę zainteresowanie jak wcześniej i nie jest to takie łatwe, że wydaje się to dziecinną grą. Zadania są miłym dodatkiem, mimo że ciągle powtarzają mi, że muszę ukończyć „twarde” poziomy i nie ma żadnych! Mam nadzieję, że naprawią tę usterkę. Moje jedyne skargi to to, że codzienne bonusy są zbyt krótkie (jak 15-20 minut), więc używam ich tylko przez kilka razy, a gry poboczne, takie jak poziomy walentynkowe, są niezwykle trudne, nawet nie są Zabawa z powodu ich ciężkości. Poza tym uwielbiam tę grę, nową obsesję na punkcie słodyczy
  • Wynik publiczności = 18254 recenzji
  • brief = Farm Hero Saga, od twórców Candy Crush Soda Saga i Bubble Witch 2 Saga!

 

 

0 comentarios